Ο κλάδος της Εστίαση υπέστη μεγάλες ζημιές από τον κορωνοϊό και είναι πανελλαδικό φαινόμενο ότι και μετά την άρση των μέτρων της καραντίνας οι δυσάρεστες επιπτώσεις για τα καταστήματα εστίασης εξακολουθούν. Ίσως οφείλεται στον φόβο, ίσως στην οικονομική ύφεση, ίσως ακόμη στην -λόγω καραντίνας- αλλαγή μιας συνήθειας που υπήρχε και ως γνωστόν η... συνήθεια γίνεται δεύτερη φύση.

 

Το Δ.Σ. της Ένωσης Επαγγελματιών Εστίασης Αναψυχής και Ψυχαγωγίας Αγρινίου καταγράφοντας την περιορισμένη κίνηση στα καταστήματα, ξεκίνησε καμπάνια που με συνοδεία αφίσας στέλνει το μήνυμα “Βγαίνουμε έξω”, υπενθυμίζοντας τους λόγους:

 

 

 Βγαίνουμε έξω για να ζήσουμε όλα εκείνα τα μικρά και απλά που είχαμε τόσο καιρό στερηθεί. Βγαίνουμε έξω για να ενισχύσουμε την τοπική οικονομία.

 Για να κρατήσουμε σταθερή την αγοραστική δύναμη της πόλης μας. Για να κρατήσουμε όρθια την περιοχή μας.

 Βγαίνουμε έξω, διότι, στηρίζοντας μια τοπική επιχείρηση, στηρίζουμε και μια θέση εργασίας. Στηρίζουμε δικούς μας ανθρώπους.

 Βγαίνουμε έξω με μεγαλύτερη αισιοδοξία, μα κυρίως όμως με μεγαλύτερη ευθύνη και πειθαρχία, γιατί το μέλλον κρύβεται σε όλα τα μικρά που θα κάνουμε από τώρα και έπειτα.

 Βγαίνουμε έξω για να πάμε τις ζωές μας μπροστά και να συνεχίσουμε από εκεί που σταματήσαμε.

 Είναι υπόθεση όλων μας. Βγαίνουμε έξω για εμάς, για την πόλη μας και τη ζωή μας.